verdictul nostru...

luni, 23 august 2010

Pentru inceput...

Ok...eu sunt cam noua  p aiki...mi-am "tras" blog pt ca simt nevoia sa imi eliberez mintea si gandurile cumva...acum sa fim sunceri,toti avem nevoie de un mod de a o face,deci urmeaza sa spun aici tot ce consider ca trebuie spus...
    Bun...incepem,deci ...m-am nenorocit...am la activ vreo 3-4 zile de nesomn si "distractie"..si nu asta e problema:)).Problema e ca mi-sa pus pata pe un amarastean de la bucuresti...da,bucuresti plm..am un noroc...:))
Asta e, trecem peste...

     Un alt  mod de a imi calma neuronii...(hormanii mai mult:)) ) este desenul...si dah, sper sa devin un bun tatuator candva deci nu ca imi pasa neaparat...dar curiozitatea ma impinge sa o fac,asa ca sunt curioasa ce parere aveti despre astea:                                         

4 comentarii:

  1. Bai ai talent. Nam c zice.
    Dak ii poate apelez la tn pt un crucifix cva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa-i ca ti s-a pus pata rau pe ala? Mai ales dupa noaptea aia "salbatica" petrecuta impreuna...lasa ca poate mai vine omu'...stii, va vedeti, "vorbiti" si pleaca inapoi :))

    RăspundețiȘtergere
  3. tare a doua pizda... continua asa cu desenu k merge frumos !

    RăspundețiȘtergere